keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

5 viikkoa lähtöön

Kaikki alkaa papereiden puolesta olla valmista Papualle lähtöä varten. Loppuaika on odottelua, lähtöön valmistautumista ja pieniä hommia Kansanlähetyksessä. Tänään taas vaihteeksi tuntuu vaikealta ajatus siitä että kaikki rakkaat jäävät tänne kauas Suomeen. Onneksi on skype ja facebook.


Matt. 10:37-39 
"Joka rakastaa isäänsä tai äitiänsä enemmän kuin minua, ei kelpaa minulle, eikä se, joka rakastaa poikaansa tai tytärtänsä enemmän kuin minua, kelpaa minulle.
Joka ei ota ristiään ja seuraa minua, se ei kelpaa minulle.
Joka varjelee elämäänsä, kadottaa sen, mutta joka elämänsä minun tähteni kadottaa, on sen löytävä.

Tämä on aika hurja Raamatun paikka.. Mutta puhuttelee kyllä tällä hetkellä aika paljon. Luotanko siihen että Jeesus pitää rakkaistamme huolta silloinkin, kun itse olen kaukana. Mikä minun elämässäni on kaikista asioista tärkein? Voimme yrittää itse suunnitella, suojautua ja valmistautua tulevaisuuteen, mutta lopulta kaikki on Taivaan Isän kädessä.




Ei kommentteja: