keskiviikko 30. lokakuuta 2013

3 viikkoa viidakossa

Pitkään aikaan en ole saanut viestiä lähtemään. Kännykästä on ollut akku loppu ja sateisina päivinä ei edes aurinkopaneeli auta.
Mikon haava on nyt parempi. Viime viikolla se alkoi tulehtua jo aika pahasti ja puski mätää. Mikko aloitti antibiootit ja nyt on jo paljon paremman näköinen haava.
Minulla on pieni flunssa mutta muuten kaikki ok. Välissä on ahdistavia päiviä ja välissä hyviä päiviä. Elämä täällä on niin erilaista kuin suomessa..
Nukuin viimeyön levottomasti. Torakat juoksevat öisin iholla ja vaikka alan jo tietyllä tavalla tottua siihen niin uni kyllä keskeytyy monta kertaa.
Minulla on ihan kiitettävä määrä hyttysen pistoja. Mikko laski että pelkästään oikean puoleisessa käsivarressa oli 61 ötökän puremaa :D
Nyt on ollut paljon sadetta enkä uskalla kulkea enää joen yli kun virtaus on niin kova. Minulla on mukana 3 paria kenkiä joista jo 2 paria on rikki lähes käyttökelvottomana. Nyt täytyy pärjätä maihareilla loput 2 viikkoa.
Täytyy kyllä myöntää että mulla on ikävä omaa keittiötä ja suihkua. Ruoan laittaminen päivästä toiseen koko ajan ulkona alkaa käydä hermoille. Ei ole kiva kun kärpäset lentävät suoraan kakka kasasta minun kattilaan :( ja suihku tekisi terää. Olo on koko ajan hikinen likainen ja haiseva.
Nyt on mango hedelmien aika ja lapset kantavat niitä meille. Varmaan asiassa auttaa se kun annan aina tikkarin vastalahjaksi :)
Kiitos kun jaksatta muistaa meitä rukouksissa <3 täällä niiden varassa jaksaa huonojenkin päivien ylitse.

Ei kommentteja: