sunnuntai 26. tammikuuta 2014

Vanhojen muistelua

Tänä viikonloppuna ajatukset ovat olleet viime vuoden tapahtumissa ja
erityisesti POC-leirin tapahtumissa. Olen kirjoitellut vuosiraporttia ja
selaillut viime vuoden kuvia ja blogitekstejä. Empä tiedä onko minulla
ollut aikaisemmin yhtä muistorikasta vuotta kuin 2013. On ihmeellistä
ajatella kuinka Jumala on johdattanut meidät tänne.

Minulla on ollut kaikin puolin tehokas viikonloppu. Joskus on päiviä
että saa yhdessä päivässä enemmän aikaa kuin toisinaan kokonaisessa
viikossa. Nyt lauantai oli juuri sellainen päivä. Toisaalta on pieni
pakkokin olla tehokas viikonloppuna. Nyt kun olen täyden työpäivän 8-16
koululla töissä joka arkipäivä, jää kotitöille paljon vähemmän aikaa.
Tykkään alakoulun opena olemisesta tosi paljon. Minulla on hurja määrä
oppilaita mutta ehkä ajan kanssa saan kaikkien nimet joten kuten jäämään
päähän.

Netti on ollut viime aikoina hidas. On vaikea saada skypeä toimimaan
kunnolla muutakuin myöhään yöllä tai aikaisin aamulla. Se hankaloittaa
kovasti suomeen yhteydenpitoa. Pitää miettiä skypen tilalle jotain
vaihtoehtoisia ohjelmia yhteydenpitoon.

Huomenna on taas hammaslääkäri. Kultakruunu pitäsi olla valmis ja
toivottavasti se sopii hampaaseen oikein.

Laitan tähän kuvan Mikosta POC-leirin viidakkovaelluksella. Aikamoinen
Indiana Jones ;)

Ei kommentteja: